Αρχική Σχετικά με Εμάς

Παιδαγωγικός Σκοπός



  • babbysitter-slider-ground
  • babbysitter-slider-ground
  • babbysitter-slider-ground

Παιδαγωγικός Σκοπός

Κεντρικός παιδαγωγικός μας σκοπός είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη του κάθε παιδιού που είναι μοναδικό και ξεχωριστό και συγχρόνως η  συγκρότηση της ομάδας των συνομηλίκων που το καθένα αισθάνεται μέλος αγαπητό. Μια ισορροπία πού κάνει το παιδί ευτυχισμένο γιατί έχει αναγνώριση και φίλους.

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Από 18 μηνών το παιδί έρχεται στο σχολείο.  Έχει την δική του οικογενειακή ιστορία, τις προσωπικές του εμπειρίες, τις δικές του ανάγκες, ρυθμούς και επιθυμίες. Το σχολείο σέβεται την προσωπική του ιστορία, θέλει να την γνωρίσει ώστε να βοηθήσει το παιδί να ενταχθεί στην ομάδα, να οδηγηθεί σε κοινούς στόχους, διατηρώντας όμως την δική του μοναδική προσωπικότητα.
 

Κοινωνικοποίηση

Κοινωνικοποίηση
Το παιδί έχει ανάγκη να ανήκει στην ομάδα, να είναι αγαπητό και να έχει φίλους. Έτσι συμβάλει ενεργά στην εξέλιξη του.

Επικοινωνία Λόγου

Επικοινωνία
Η ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων, της σκέψης και των επιθυμιών του κάθε παιδιούυ και η αποδοχή του άλλου, οδηγούν στο διάλογο και στην υπερβαση του εγωκεντρισμού.

Ψυχοκινητική

Ψυχοκινητική
Με τις κινήσεις, τις αισθήσεις και το σώμα του, το παιδί δρά στο περιβάλλον και αποκτά αυτογνωσία, αυτοέλεγχο, προσαρμόζεται και δημιουργεί.

Δημιουργικότητα

Δημιουργικότητα
Το κάθε παιδί, μ' ένα μοναδικό τρόπο αντιλαμβάνεται την παραγματικότητα. Με διάφορα υλικά και μέσα, υλοποιεί αυτή του την αντίληψη και δημιουργεί.

Δεξιότητες

Δεξιότητες
Με την απόκτηση ικανοτήτων και δεξιοτήτων, η γνώση γίνεται πολύτιμη στη πράξη. Όπως λέει ο Descartes, δεν φτάνει να σκέφτεσαι σωστά, χρειάζεται και να εφαρμόζεις τις σωστές σουυ σκέψεις.

Καλλιτεχνικά

Καλλιτεχνικά
Καλλιτέχνης εκ φύσεως, ζωγραφίζει, πλάθει, κόβει και κολλά. Μεταμφιέζεται, παίζει θέατρο, χτυπά το ρυθμό στο άκουσμα της μουσικής, τραγουδάει και χορεύει.

Θεατρικά

Θεατρικά

Περιβάλλον και Φύση

Γνώση
Η έμφυτη περιέργεια του παιδιού, τα χιλιάδες "γιατί" του και τα κίνητρά του για γνώση καλούν τον παιδαγωγό να το συνοδεύσει στη πορεία της μάθησης, να μην την αναστείλει αλλά να διατηρήσει και να εμπλουτίσει την αγάπη και τον ενθουσιασμό για αυτήν.